La meva adreça: tumateix.llibres@gmail.com

Carles Mentuy Pijuan

Nascut a Balaguer el 1980. Fa més de quinze anys que resideix a Barcelona. Professionalment es dedica a l'economia i les finances. 
És un apassionat de la música, els viatges i el bon menjar. És per aquest motiu que dedica part del seu temps lliure a la divulgació de la gastronomia com a instagramer a través del perfil @FoodiesRepublik. 
La Venjança de la Vall Fosca (Edicions Xandri), és la seva primera novel·la. També ha participat en el recull de relats negres Assassins de Ponent, i al 2019 li van publicar La Memòria de la Vall Fosca (Llibres del Delicte)

1 comentari:

Àngels Garcia Ferrer ha dit...

Vaig comprar "La memòria de la Vall Fosca" per Sant Jordi 2019 i el tinc amb una dedicatòria teva, Carles. Fins ahir no m'hi vaig poder posar. Jo venia de l'Alta Ribagorça però em vaig veure totalment abduïda per La Vall Fosca!!!
Enhorabona i gràcies per la bona jornada de diumenge!
Fins la propera,
Àngels Garcia i Ferrer