La meva adreça: tumateix.llibres@gmail.com

Josep de la Casa

Copiat de la seva web.
Vaig néixer a l’abril del 64. El mateix any i el mateix mes que William Shakespeare. Només que ell ho va fer al segle XVI a Stratford-upon-Avon i jo el XX a Terrassa. És una bajanada, ho sé..., però sempre m’ha fet gràcia.
Tot i que del llegir n’he fet passió des de ben jove i escriure fa anys que és més que una afició, no vaig tenir la sort de tenir un professor Keating que ens parlés de Whitman o de Thoreau, ni que fos capaç de motivar-nos i saber percebre les nostres capacitats.
No sé si aquests mestres existeixen o només formen part del món de la ficció cinematogràfica o literària, però hauria estat bé tenir-ne un, i no la colla de pedagogs que van errar amb desenes d’alumnes alhora de recomanar-los el futur.
Ara, malgrat que amb trenta anys de retard, he sabut plantar cara als meus antics mestres publicant la meva primera novel·la, la meva activitat professional ha fet un tomb inesperat i m’he comprat un Mac, no dubteu que de novel·les en vindran més.